خانه » آشپزی » دستور پخت » سرخ کردن بادمجان به روش رژیمی با کمترین میزان روغن ◄ روش سرخکردن بادمجان باروغن کم
سرخ کردن بادمجان به روش رژیمی با کمترین میزان روغن ◄ روش سرخکردن بادمجان باروغن کم

سرخ کردن بادمجان به روش رژیمی با کمترین میزان روغن ◄ روش سرخکردن بادمجان باروغن کم

روش سرخ کردن بادمجان

بهترین روش سرخ کردن بادمجان

 این روش سرخ کردن بادمجان تست شده و عالیه. در عین حال که روغن خیلی کمی مصرف می کنیم بادمجان ها نرم و خوشرنگ میشن.
روش سرخ کردن من برای بادمجون همیشه به این صورته که :
بادمجون رو پوست می گیرم و برش میزنم و می چینم تو ماهیتابه و روش کمی نمک می پاشم.
در حدود نصف استکان آب می ریزم. ( در صورتی که بادمجون هاتون رو نازک برش دادید مقدار آب کمتری بریزید).
درشو می بندم تا با شعله متوسط بپزه.
وقتی آب به خورد بادمجون رفت و بادمجون نرم شد، اندازه ۲ قاشق روغن اضافه می کنم و میگذارم تا سرخ بشه.
با این روش سرخ کردن بادمجون ، من همیشه خوشمزه ترین بادمجون ها رو دارم البته با کمترین مقدار روغن.
بادمجون سرخ کرده لای نون لواش یکی از خوشمزه ترین غذاهای مورد علاقه منه اونم  کنار اجاق گاز داغ داغ.
منبع:julietgabriel.blogfa.com

روش رژیمی سرخ کردن بادمجان با روغن کم 


به نظر شما این مطلب چند ستاره ارزش دارد ؟
rating_1rating_2rating_3rating_4rating_5 ( تعداد رای دهنده :2 میانگین رای ها :5 از 5 )
Loading..
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
call espinas